Poniższy Regulamin stanowi uporządkowane zasady udostępniania Treści cyfrowych i Usług cyfrowych oraz usług świadczonych drogą elektroniczną dostępnych na stronie sprawadladietetyka.pl. Znajdziesz w nim min. ogólne zasady zawierania umów, współpracy z Dietetykiem, postanowienia dotyczące konsumentów, a także informacje dotyczące odstępowania od umowy i składania reklamacji. Informacje znajdujące się na stronie sprawadladietetyka.pl i w poniższym Regulaminie nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, a stanowią zaproszenie do zawarcia umowy. W razie jakichkolwiek pytań dotyczących treści Regulaminu i informacji dostępnych na stronie, skontaktuj się z Dietetykiem pod adresem wskazanym w § 2 Regulaminu.
Regulamin
- DEFINICJE
Na potrzeby niniejszego Regulaminu, przyjmuje się następujące definicje poniższych terminów.
- Cena – wskazane w polskich złotych wynagrodzenie wraz z podatkami należne Dietetykowi z tytułu zawartej Umowy. Wszystkie podane w Sklepie ceny są cenami brutto.
- Cena ostatnia najniższa – najniższa cena, w jakiej Produkt był dostępny w Sklepie w ciągu ostatnich 30 dni.
- Cena promocyjna – Cena Produktu w Sklepie po obniżeniu w związku z ogłoszeniem przez Dietetyka Promocji.
- Dietetyk/Usługodawca – KOBIECA HARMONIA, JUSTYNA MIŁAWSKA, NIP: 5621060320, REGON: 387641680, UL. NA SKARPIE 4, 88-400 ŻNIN
- Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00 poza dniami ustawowo wolnymi od pracy.
- Formularz Zamówienia – formularz służący do złożenia zamówienia na Produkty. Uzupełnienie formularza wymaga dodania wybranych Produktów do Koszyka, wskazania sposobu płatności i uzupełnienia danych Klienta niezbędnych do zakupu.
- Kalendarz – system rezerwacji terminu Konsultacji lub Szkolenia udostępniony Klientowi podczas wypełniania Formularza Zamówienia.
- Klient – Konsument, Przedsiębiorca lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta, będący osobą fizyczną lub osobą prawną, który dokonuje zakupu Produktów lub korzysta z Usługi Elektronicznej.
- Kodeks cywilny – Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1360 z późn. zm.).
- Konsultacja dietetyczna – Usługa cyfrowa lub usługa umożliwiająca Klientowi uzyskanie od Dietetyka porady dietetycznej.
- Konsument – osoba fizyczna, zawierająca ze Dietetykiem Umowę niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Koszyk – Usługa Elektroniczna udostępniana Klientowi, która umożliwia mu wyświetlenie podsumowania dot. Ceny poszczególnych Produktów, wprowadzenie kodów rabatowych, oraz złożenie Zamówienia. Dodanie Produktów do Koszyka nie stanowi ich rezerwacji (dot. w szczególności Produktów, których ilość jest ograniczona).
- Produkt – Treść cyfrowa lub Usługa Cyfrowa lub usługa będąca przedmiotem Umowy. Szczegółowy opis Produktu oraz Cena są dostępne na stronie Sklepu przy prezentowanej Treści cyfrowej, Usłudze cyfrowej lub usłudze.
- Promocja – szczególne warunki zawarcia Umowy proponowane przez Dietetyka w określonym konkretnie czasie, z których Klient może skorzystać na określonych przez Dietetyka zasadach, np. obniżenie ceny Produktu, kody rabatowe.
- Przedsiębiorca – osoba fizyczna lub osoba prawna prowadząca działalność gospodarczą, która dokonuje zakupu Produktu lub korzysta z Usługi Elektronicznej, kiedy z treści Umowy wynika, że Umowa ta jest bezpośrednio związana z wykonywaną przez Przedsiębiorcę działalnością gospodarczą i posiada dla Przedsiębiorcy charakter zawodowy.
- Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, która dokonuje zakupu Produktu lub korzysta z usługi Elektronicznej, kiedy z treści Umowy wynika, że Umowa ta nie posiada dla tej osoby charakteru zawodowego w oparciu o dane o przedmiocie działalności gospodarczej udostępnionych w CEIDG.
- Regulamin – Niniejszy dokument określający zasady zawierania Umów oraz zasady świadczenia i korzystania z usług, w tym Usług Elektronicznych.
- Sklep – sklep internetowy działający pod adresem www.sprawadladietetyka.pl.
- Szkolenie – świadczenie usług szkoleniowych lub Usługa cyfrowa polegające na prowadzeniu przez Dietetyka zajęć w formie wykładu, w niektórych wypadkach połączona z elementami ćwiczeniowymi.
- Treść cyfrowa – dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej.
- Umowa – umowa zawierana pomiędzy Dietetykiem a Klientem za pośrednictwem Sklepu lub w inny sposób, w szczególności poprzez złożenie Zamówienia na adres e-mail Dietetyka i opłacenie złożonego Zamówienia przez Klienta. W ramach Umowy Dietetyk zobowiązuje się do udostępnienia Treści lub Usługi cyfrowej, a Klient do zapłaty Ceny. Umowa zawierana jest z chwilą przesłania potwierdzenia przyjęcia Zamówienia przez Dietetyka.
- Usługa cyfrowa – usługa pozwalając na wytwarzanie, przetwarzanie i przechowywanie danych lub dostęp do nich w postaci cyfrowej lub usługa pozwalającą na wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez konsumenta lub innych użytkowników tej usługi, lub inne formy interakcji przy pomocy takich danych.
- Usługa Elektroniczna – Świadczenie usług drogą elektroniczną w rozumieniu Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r, poz. 344 z późn. zm.), przez Usługodawcę na rzecz Klienta za pośrednictwem strony internetowej Sklepu.
- Ustawa o prawach konsumenta – Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 287 z późn. zm.).
- Ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych – Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2509).
- Wymagania Techniczne – minimalne wymagania techniczne, których spełnienie jest konieczne do współpracy z Dietetykiem w ramach systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Sklep, w tym do dostarczenia Klientowi Treści cyfrowych, świadczenia Usług cyfrowych lub Usług elektronicznych.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta kierowane do Dietetyka składane przez Formularz Zamówienia, zmierzające do zawarcia Umowy na odległość. Zamówienie jest składane, co do zasady, z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość. Składając Zamówienie Klient podaje swoje dane niezbędne dla ewentualnego zawarcia i wykonania Umowy. Złożenie Zamówienia możliwe jest także poprzez przesłanie go na adres e-mail Dietetyka wskazany w Regulaminie.
- KONTAKT
- Adres korespondencyjny Dietetyka: KOBIECA HARMONIA, JUSTYNA MIŁAWSKA, UL. NA SKARPIE 4, 88-400 ŻNIN
- Adres e-mail: justyna@kobiecaharmonia.pl
- Numer rachunku bankowego Dietetyka w SGB – BANK S.A., Bank Spółdzielczy “Pałuki” Żnin : 44 8181 0000 2104 0000 0929 0001
- Dietetyk udziela odpowiedzi na wiadomości wysłane na ww. adresy w dni robocze zgodnie z kolejnością wpływu.
- WYMOGI TECHNICZNE
- Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania Produktów i składa Zamówień, a także zawarcia Umowy niezbędne są:
- urządzenie z dostępem do Internetu o minimalnej prędkości 5 Mb/s, skonfigurowana i aktualna wersja przeglądarki internetowej obsługująca pliki typu cookies oraz JaVaScript (np. Google Chrome, Opera, Internet Explorer),
- skonfigurowane i aktywne konto e-mail,
- ponadto, w przypadku załączników poczty elektronicznej, a także Treści cyfrowych – oprogramowanie komputerowe obsługujące pliki danego rodzaju, w szczególności: pdf., doc., docx., jpg., mp4.
- ponadto, w przypadku korzystania z Usług cyfrowych – mikrofon i kamera skonfigurowane z urządzeniem, komunikator internetowy Google Meetings lub WhatsApp w aktualnej na dzień korzystania z usług wersji.
- Zakresem Umowy nie jest dostarczenie przez Dietetyka urządzeń, ani oprogramowań wskazanych w powyższym ustępie.
- Korzystanie z Usług cyfrowych i Usług Elektronicznych, z uwagi na transmisję danych za pośrednictwem publicznej sieci Internet, wiąże się z zagrożeniem polegającym na ingerencji nieupoważnionych osób trzecich w dane przesyłane między Dietetykiem, a Klientem. Dietetyk ze swojej strony zapewnia środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności służące zapobieganiu pozyskiwania, modyfikacji lub zniekształcenia danych osobowych i informacji przez Klientów oraz przez nieuprawnione osoby trzecie.
- POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Za pośrednictwem Sklepu, Klinet może zawrzeć z Dietetykiem Umowę, której przedmiotem jest w szczególności: dostarczenie Treści cyfrowych (np. e-booków, planów dietetycznych, webinarów), świadczenie Usług cyfrowych przez Dietetyka (np. Konsultacji dietetycznej, Szkolenia), świadczenie usług (np. stacjonarna Konsultacja dietetyczna).
- Klient jest zobowiązany zapoznać się z treścią Regulaminu przed zawarciem Umowy. W przypadku, jeżeli Klient nie akceptuje jego postanowień, nie powinien składać Zamówienia.
- Klient Sklepu jest zobowiązany do:
- niedostarczania podczas korzystania ze Sklepu treści o charakterze bezprawnym, w szczególności poprzez przesyłanie takich treści za pośrednictwem Formularza Zamówień,
- korzystania z usług i funkcjonalności udostępnianych przez Sklep w sposób niezakłócający funkcjonowanie Sklepu oraz w sposób zgodny z przepisami obowiązującego prawa, postanowieniami Regulaminu, a także zgodnie z zwyczajami i zasadami współżycia społecznego,
- niemodyfikowania w sposób nieuprawniony treści dostarczanych przez Sklep w szczególności Cen lub opisów Treści lub Usług cyfrowych,
- podawania w udostępnionych w ramach Sklepu formularzach, jak i w trakcie współpracy z Dietetykiem wyłącznie prawdziwych, aktualnych i niezbędnych danych, jak i niezwłocznego ich aktualizowania, jeśli jest to uzasadnione treścią zawartej Umowy,
- w przypadku zawarcia Umowy terminowej zapłaty Ceny i innych ustalonych przez Klienta kosztów w pełnej wysokości.
- W przypadku umożliwienia Klientom zapoznania się z opiniami innych Klientów na stronie Sklepu Dietetyk podejmuje uzasadnione i proporcjonalne kroki celu weryfikacji, czy opinie są rzetelne i zamieszczone przez osoby, które rzeczywiście korzystały z Produktów. Weryfikacja opinii odbywa się przez bezpośredni kontakt z osobą, która je wystawiła. Wystawienie opinii jest zawsze dobrowolne, pozbawione cech konfliktu interesów. Publikacja opinii następuje za zgodą osoby, która ją napisała. Opinie odnośnie Dietetyka są także gromadzone na serwisach zewnętrznych stosujących własne systemy weryfikacji, niezależne od Dietetyka: w wizytówce https://www.google.com.
- ŚWIADCZENIA DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
- Do Usług Elektronicznych świadczonych bezpłatnie na rzecz Klienta przez Usługodawcę jest:
- Usługa zawierania Umów z Usługodawcą na zasadach określonych w Regulaminie,
- Usługę składania Zamówień na zasadach określonych w Regulaminie,
- Usługę korzystania przez Klientów z Koszyka,
- Usługa udostępniania Treści i Usług cyfrowych na stronie internetowej dietetyka.
- Usługodawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego i zgodnego z prawem funkcjonowania Sklepu.
- Klient powinien poinformować Usługodawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Sklepu.
- Reklamacje związane z funkcjonowaniem Sklepu, Klient może zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail lub korespondencyjny Dietetyka.
- W reklamacji Klient powinien podać imię i nazwisko, adres do kontaktu, a także rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu. Usługodawca będzie rozpatrywać wszelkie reklamacje w terminie do 14 dni od otrzymania reklamacji.
- Powyższą instrukcję zgłaszania reklamacji należy traktować jako rekomendację, która nie uniemożliwia złożenia reklamacji w innej formie wybranej przez Klienta.
- SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ W SKLEPIE I WYSYŁKA ZAMÓWIEŃ
- Ceny podane w Sklepie są wyrażone w złotych polskich (PLN) i są cenami brutto.
- Dietetyk Justyna Miławska zobowiązuje się dostarczyć Produkty zgodnie z zawartą umową.
- Klient jest zobowiązany do korzystania z Produktów oferowanych przez Dietetyk Justyna Miławska w sposób zgodny z przepisami obowiązującymi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz zgodnie z postanowieniami Regulaminu.
- Przeglądanie Produktów dostępnych w Sklepie nie wymaga założenia Konta.
- Złożenie Zamówienia w Sklepie możliwe jest zarówno po założeniu Konta, jak i bez zakładania Konta, po podaniu niezbędnych danych identyfikacyjnych, kontaktowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia.
- Klient w toku korzystania z Sklepu za pośrednictwem Konta, w tym w szczególności przy składaniu Zamówienia, może zostać poproszony o podanie dodatkowych, nie ujętych w Formularzu Rejestracji danych, niezbędnych do realizacji Zamówienia lub wystawienie faktury VAT.
- Z chwilą potwierdzenia przez Klienta założenia Konta, nabywa on prawo do korzystania z funkcjonalności Sklepu udostępnionych przez Dietetyk Justyna Miławska, w szczególności do nabywania dostępnych aktualnie w Sklepie Produktów. Z tą samą chwilą pomiędzy Dietetyk Justyna Miławska a Klientem zawierana jest umowa o korzystanie ze Sklepu.
- W celu złożenia Zamówienia należy:
5.1. zalogować się do Sklepu (opcjonalnie);
5.2. wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka” (lub równoznaczny);
5.3. zalogować się lub skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji;
5.4. wypełnić Formularz Zamówienia,
5.5. kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę”/kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę” oraz potwierdzić zamówienie, klikając w link przesłany w wiadomości e-mail,
5.6. wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie.
6. Dietetyk Justyna Miławska udostępnia Klientowi następujące formy płatności w Sklepie:
6.1. płatności elektroniczne za pośrednictwem Przelewy24
6.2. karta płatnicza tj. Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro;
6.3. przelew bankowy.
7. W przypadku odstąpienia od umowy zwrot płatności dokonywany jest z wykorzystaniem tego samego kanału, którym została dokonana płatność, chyba że Klient zgodził się na inną formę dokonania zwrotu płatności, co nie wiąże się dla niego z żadnymi dodatkowymi kosztami.
8. Informacje o kosztach dostawy są podawane w momencie ustalania szczegółów zamówienia i zależą od rodzaju i ilości produktów oraz wyboru Dostawcy, który ma dostarczyć Produkt Kupującemu.
10. Jeżeli Klient poprosił o wystawienie rachunku, faktury lub faktury bez VAT, zostanie ona doręczona Klientowi drogą elektroniczną, na adres e-mail podany w zamówieniu lub też dołączony do wysyłanej przesyłki. Klient może zgłosić chęć otrzymania faktury lub rachunku od razu przy zamówieniu lub przez trzy miesiące następujące po miesiącu, w którym dokonał zakupu.
11. Realizacja zamówienia obejmującego produkty fizyczne polega na skompletowaniu zamówionych produktów (jeżeli są dostępne w sklepie) lub wykonaniu ich zgodnie ze złożonym zamówieniem (oraz w czasie uzgodnionym między Dietetyk Justyna Miławska a Klientem), a następnie zapakowaniu ich w celu dostawy do Klienta oraz nadaniu przesyłki do Klienta zgodnie z wybraną przez niego formą dostawy zamówienia.
12. Zamówienie uważa się za zrealizowane z chwilą nadania przesyłki do Klienta (powierzenia przesyłki przewoźnikowi trudniącemu się przewozem).
13. Czas realizacji zamówienia uzależniony jest od produktu i indywidualnie uzgadniany z Klientem. Zamówione produkty powinny zostać wydane Klientowi w terminie do 30 dni, chyba że w opisie produktu został wyraźnie oznaczony przez dłuższy termin. W takiej sytuacji, składając zamówienie, Klient wyraża zgodę na dłuższy termin realizacji zamówienia wynikający z opisu produktu.
14. Jeżeli Klient zamówił produkty ze wskazanym różnym czasem realizacji, wiążącym dla Dietetyk Justyna Miławska terminem realizacji całości zamówienia jest ten najdłuższy spośród wszystkich produktów wchodzących w skład zamówienia, przy czym Sprzedawca może zaproponować podział zamówienia na kilka niezależnych przesyłek celem przyspieszenia czasu realizacji w odniesieniu do części produktów.
- Konsultacja dietetyczna
- W ramach Sklepu, Klient ma możliwość złożenia Zamówienia w szczególności na następujące Konsultacje dietetyczne:
- Konsultacja indywidualna z zaleceniami w PDF,
- Konsultacja kontrolna,
- Kompleksowa współpraca 1 miesiące,
- Kompleksowa współpraca 2 miesiące,
- Kompleksowa współpraca 3 miesiące,
- Kompleksowa współpraca 6 miesiącY,
- Przedłużenie współpracy.
- W drodze wcześniejszych ustaleń z Dietetykiem, Klient ma możliwość złożenia Zamówienia na inną niż powyżej wyróżnioną Konsultację dietetyczną.
- Szczegółowy zakres konkretnego rodzaju Konsultacji dietetycznej, jak i ogólne zasady współpracy Klienta z Dietetykiem zostały określone w opisie poszczególnych usług dostępnych na stronie kobiecaharmonia.pl
- Cena za Konsultację dietetyczną nie obejmuje kosztów zalecanych przez Dietetyka badań.
- Klient po zawarciu Umowy do końca następnego Dnia roboczego otrzymuje na podany w Formularzu Zamówienia adres e-mail instrukcje przygotowania do spotkania, a także szczegółowe informacje, które należy dostarczyć Dietetykowi 5 dni roboczych przed ustalonym terminem konsultacji (w tym np. wywiad żywieniowy, dzienniczek żywieniowy i zalecone przez dietetyka badania). W celu wyjaśnienia wątpliwości odnośnie przesłanych przez Dietetyka instrukcji i informacji, należy kontaktować się drogą mailową.
- Dietetyk może zlecić dodatkowe badania w celu dokonania dokładnej analizy stanu zdrowia i w sytuacji podejrzenia chorób w związku z dolegliwościami prezentowanymi przez Klienta. Może się to wiązać z dodatkowymi kosztami, których wysokość jest zależna od przypadku i które Klient musi ponieść samodzielnie.
- Klient przyjmuje do wiadomości, że niedostarczenie informacji w terminie wskazanym w ust. 5 i 6 powyżej może wpłynąć negatywnie na jakość usług. Chcąc uniknąć takiej sytuacji w przypadku spóźnionego dostarczenia informacji lub w ogóle ich braku, Dietetyk może zaproponować inny termin spotkania. Przewidywane spóźnienia w dostarczeniu informacji należy zgłosić wcześniej na adres e-mail Dietetyka.
- Dietetyk nie udziela dodatkowych mailowych konsultacji dietetycznych przed spotkaniem.
- Link do spotkania zostanie przesłany na minimum 6 godzin przed godziną planowanego spotkania.
- Dietetyk zobowiązuje się do przeprowadzenia spotkania z Klientem w ramach konkretnej Konsultacji dietetycznej w terminie zarezerwowanym przez Klienta w Kalendarzu oraz za pomocą jednego ze środków porozumiewania się na odległość wskazanych w § 3 ust. 1 Regulaminu lub stacjonarnie w miejscu wskazanym przez Dietetyka.
- Dietetyk może zmienić termin spotkania, gdy nie będzie się ono mogło odbyć z przyczyn losowych (np. choroba Dietetyka). Klient zostanie o takim przypadku powiadomiony e-mailowo lub telefonicznie. Strony podejmą wspólne starania w celu ustalenia innego dogodnego terminu spotkania. W takim wypadku Klient będzie mógł także zrezygnować z zawartej Umowy.
- W razie nieobecności Klienta na spotkaniu w umówionym terminie, Klient powinien niezwłocznie skontaktować się z Dietetykiem w celu umówienia nowego, dogodnego dla obu stron terminu spotkania.
- Chęć przesunięcia wizyty należy zgłosić najpóźniej 24 godziny przed ustalonym terminem spotkania. Przekroczenie tego terminu, co do zasady, skutkuje brakiem możliwości przesunięcia terminu, brakiem zwrotu opłaty za Konsultację dietetyczną oraz uznaniem, że usługa została wykonana w całości.
- Spóźnienie się na umówione spotkanie może spowodować, że nie wszystkie jej elementy zostaną spełnione.
- W przypadku braku współpracy Klienta z Dietetykiem, w tym w szczególności nie dostarczania Dietetykowi informacji wskazanych w ust. 5 i 6 powyżej, notorycznych i nieuzasadnionych nieobecności Klienta na umówionych terminach spotkań bez wcześniejszego przesunięcia terminu wizyty zgodnie z procedurą wskazaną w ust. 13 powyżej Dietetyk może wypowiedzieć Umowę, której przedmiotem jest Konsultacja dietetyczna.
8. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego (osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową) lub osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, ma prawo odstąpienia od umowy sprzedaży lub umowy rezerwacji usługi w terminie 14 dni, bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Klientowi lub od daty zawarcia umowy – w przypadku Treści cyfrowych.
- W przypadku odstąpienia od umowy o dostarczanie Treści cyfrowej, Klient jest zobowiązany zaprzestać korzystania z tej Treści cyfrowej i udostępniania jej osobom trzecim.
- Do zachowania terminu na odstąpienie od umowy wystarczy wysłanie do Dietetyk Justyna Miławska oświadczenia o odstąpieniu, przed jego upływem, np. na adres e-mail: justyna@kobiecaharmonia.pl .
- W przypadku wysyłania przez Klienta oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą tradycyjną (poczta, kurier) dla zachowania 14-dniowego terminu na odstąpienie liczy się data nadania korespondencji.
- Klient może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy stanowiącego załącznik do niniejszego Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
- W razie odstąpienia od umowy, umowę uważa się za niezawartą.
- Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umowy:
8.1. o świadczenie usług, jeżeli Dietetyk Justyna Miławska wykonała w pełni usługę za wyraźną zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Dietetyk utraci prawo odstąpienia od umowy i przyjął to do wiadomości,
8.2. o dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Klienta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Dietetyk Justyna Miławska o utracie prawa odstąpienia od umowy, a Sprzedawca przekazał Konsumentowi potwierdzenie wyrażenia zgody.
9. FORMULARZ KONTAKTOWY
- Usługa ta jest dostępna dla każdego Klienta bez konieczności posiadania Konta.
- W celu skorzystania z Usługi Klient powinien podać prawidłowe, aktualne i oznaczone przez Dietetyk Justyna Miławska jako wymagane dane osobowe, za pośrednictwem dedykowanego okna dialogowego (formularza) znajdującego się pod adresem: [***].
- Usługa jest nieodpłatna, a umowa o świadczenie tej Usługi jest zawierana każdorazowo z chwilą wysłania przez Klienta wiadomości do Dietetyk Justyna Miławska za pośrednictwem dedykowanego formularza.
- Umowa o świadczenie Usługi ulega rozwiązaniu z chwilą jej wykonania (wysłania wiadomości) i nie wymaga dodatkowych oświadczeń ani ze strony Dietetyk Justyna Miławska , ani ze strony Klienta.
- KOMENTARZE
- Z Usługi tej może korzystać nieodpłatnie Klient, który posiada aktywne Konto i dokonał Logowania/każdy Klient, bez konieczności posiadania Konta.
- Usługa ta umożliwia Klientowi zamieszczenie opinii o Produkcie.
- Umowa o świadczenie tej Usługi zawierana jest pomiędzy Dietetyk Justyna Miławska a Klientem wraz z zamieszczeniem Komentarza i ulega rozwiązaniu z chwilą usunięcia Konta./ Umowa o świadczenie tej Usługi obowiązuje przez okres korzystania przez Klienta z formularza do zamieszczania Komentarzy.
- NEWSLETTER
- Za pośrednictwem Strony Internetowej, Dietetyk Justyna Miławska umożliwia Klientom zawarcie umowy o dostarczenie Treści cyfrowych w postaci Newslettera (wiadomości e-mail zawierające informacje o nowościach, promocjach, produktach lub usługach Usługodawcy). W celu zawarcia umowy Klient zapisuje się na listę subskrybentów Newslettera i wyraża zgodę na jego przesyłanie. Klient nie płaci za otrzymywane treści, ale przekazuje Usługodawcy swoje dane osobowe.
- Umowa, o której mowa w ust. 1 jest zawierana w momencie potwierdzenia przez Klienta chęci zapisania się na listę subskrybentów Newslettera (kliknięcie w link potwierdzający wysłany na adres e-mail podany w formularzu zapisu na Newsletter).
- Klient może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania Newslettera klikając w odpowiedni link typu zamieszczony w treści każdej wiadomości wysyłanej w ramach Newslettera.
- OPINIE
- Opinie na temat Produktów, które znajdują się na Stronie Internetowej pochodzą Klientów.
- Dietetyk Justyna Miławska nie dopuszcza możliwości automatycznego publikowania opinii na Stronie Internetowej. Wszystkie opinie otrzymywane są e-mailowo, przy czym Dietetyk Justyna Miławska sprawdza, czy adres e-mail nadawcy jest faktycznie adresem e-mail wskazanym mu przez Klienta.
- Dietetyk Justyna Miławska nie płaci za wystawienie opinii.
- Dietetyk Justyna Miławska sam decyduje, które opinie zostają opublikowane na Stronie Internetowej.
- Klienci i osoby, których dane zostały wskazane przy opublikowanej opinii mogą zgłaszać Dietetyk Justyna Miławska wszelkie błędy, w szczególności w sytuacji, gdy dana osoba w ogóle opinii nie przesłała.
- REKLAMACJE
- Dietetyk Justyna Miławska ma obowiązek dostarczenia Produktów zgodnie z Umową.
- Klientowi przysługuje prawo złożenia reklamacji dotyczącej Produktu.
- Klient może zgłosić reklamację do Dietetyk z wykorzystaniem następujących kanałów komunikacji:
3.1. mailowo – na adres: justyna@kobiecahamrmonia.pl ;
4. Reklamacja powinna zawierać co najmniej imię, nazwisko oraz adres e-mail Klienta bądź korespondencyjny, na który Dietetyk Justyna Miławska ma udzielić odpowiedzi na reklamację, nazwa firmy w przypadku Klienta będącego przedsiębiorcą, numer zamówienia, określenie Produktu oraz opis zgłaszanych zastrzeżeń wraz z żądaniem Klienta związanym ze składaną reklamacją.
5. Dietetyk Justyna Miławska zastrzega prawo pozostawienia bez rozpatrzenia reklamacji, które nie spełniają warunków określonych w ust. 3, w szczególności, gdy podane informacje nie pozwalają na identyfikację Klienta bądź skontaktowanie się z nim w celu wyjaśnienia reklamacji.
6. Dietetyk Justyna Miławska rozpatruje zgłoszone reklamacje w terminie do 14 dni od dnia otrzymania wszystkich informacji niezbędnych do jej rozpatrzenia.
14. ROZSTRZYGANIE SPORÓW
- W przypadku sporów z udziałem Klienta będącego konsumentem istnieje możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz rozstrzygania sporów, tj.:
1.1. konsument w celu polubownego rozwiązania sporu może np. złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR (europejska platforma internetowego rozstrzygania sporów);
1.2. konsument ma prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów w szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny.
15. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
- Administratorem danych osobowych Klientów jest Dietetyk Justyna Miławska .
- Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych Klientów znajdują się w Polityce Prywatności.
- W związku z korzystaniem z płatności online za pośrednictwem Przelewy24, w związku z realizacją płatności, podmiot ten staje się odrębnym administratorem danych osobowych Klienta.
16. PRAWA AUTORSKIE
- Wszelkie treści dostępne na Stronie Internetowej oraz w Sklepie, w szczególności Treści Cyfrowe są utworami w rozumieniu ustawy z 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych i podlegają ochronie przewidzianej w tym akcie prawnym.
- Autorskie prawa majątkowe do treści wskazanych w ust. 1 przysługują Dietetyk Justyna Miławska , zaś autorskie prawa osobiste – autorom.
- Prawa wyłączne do treści udostępnianych w ramach Sklepu, w szczególności prawa autorskie do zdjęć, nazw, znaków towarowych Sklepu oraz jego Produktów, w tym wchodzące w ich skład elementy graficzne, oprogramowanie oraz prawa w zakresie baz danych podlegają ochronie prawnej i przysługują Dietetyk Justyna Miławska lub podmiotom trzecim, z którymi Dietetyk Justyna Miławska zawarła stosowne umowy.
- Zabronione jest kopiowanie, jak również inne formy korzystania z jakichkolwiek elementów Sklepu bez zgody Dietetyk Justyna Miławska
- Klient może korzystać z zakupionych Treści Cyfrowych wyłącznie dla własnych potrzeb.
- W szczególności Klientowi nie wolno:
6.1. Usuwać zabezpieczenia i oznaczenia naniesione na Treści Cyfrowe.
6.2. Zwielokrotniać Treści Cyfrowe lub dokonywać jego rozpowszechniania, zarówno w formie drukowanej, jak i elektronicznej.
6.3. Udostępniać Treści Cyfrowe innym osobom, zarówno w formie drukowanej, jak i elektronicznej.
6.4. Najmować i użyczać Treści Cyfrowe, zarówno w formie drukowanej, jak i elektronicznej.
6.5. Ingerować w treść i zawartość Treści Cyfrowych.
17. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Dietetyk Justyna Miławska zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn, w szczególności zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Dietetyk Justyna Miławska poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego, UŚUDE, ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
Załącznik nr 1
Wzór formularza odstąpienia od umowy
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Adresat [nazwa przedsiębiorcy, pełny adres pocztowy]
Ja, niżej podpisany, niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących Produktów/ dostarczenia następujących Treści cyfrowych: ……………………………………
Data zawarcia umowy/ data dostarczenia Produktu: …………………………
Imię i nazwisko konsumenta: ……………………..
Adres konsumenta: ………………………..
Adres e-mail: ……………………………..
Data i podpis konsumenta (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)